-季節限定- 枝竹羊腩煲(附食譜)


2012.10.21 ヤギ肉の土鍋煮込み

呢個禮拜話轉涼,所謂嘅涼係「秋意」。
溫度依然都係喺20℃以上,屋企依然係需要開冷氣嘅日子,但……

羊腩煲已經喺我屋企上市喇。

上年第一次試整,好成功。
但係整咗一次之後到再想整時,天氣已經唔再凍。

凍肉舖都未掛個「黑草羊已上市」個牌出嚟,我就問定有無得賣先。
老闆娘話有,老闆就喺個凍櫃度拎咗兩舊出嚟俾我揀。
知道我話兩個人食佢就叫我要咗呢舊,唔識揀嘅我老闆話邊舊就信佢邊舊。(因為上年我都係喺呢檔度買)

如上年所講,羊腩煲唔難整,最難係同羊仔拔毛……
頭耷耷咗半個鐘就係喺度喺咁同羊仔脫毛療程……
自己屋企食無理由唔整好少少,所以辛苦少少都係要做。

除咗上年只係食得一次羊腩煲覺得有所不足之外,另一樣就係幅相嘅問題。
上年影嗰唔夠光,張相黃黃綠綠咁,知道係乜但唔多吸引。
所以今年一定要返張正正常常嘅,我做到喇。

枝竹羊腩煲

 

  • 黑草羊肉 2磅
  • 柱候醬 4湯匙
  • 腐乳 4-5磚(連汁)
  • 冰糖 約1湯匙
  • 水 約500ml
  • 薑 4厚片(啪鬆)
  • 蔥 2棵(切段)
  • 乾蔥 3粒(切半)
  • 蒜 2瓣(啪鬆)
  • 油 1茶匙
  • 炸枝竹 1包(浸軟)
  • 生菜 隨意
  1. 羊肉解凍,加薑、蔥(各份量一半)、蒜大煲水煮滾後加羊肉汆水。當水面浮起浮渣(Scum)時,撈起羊肉即刻浸落冰水度降溫。
  2. 沖淨羊肉,拔毛備用;柱候醬同腐乳加少少水攪勻。
  3. 加油熱咗隻鑊,將淨低料頭全部落鑊爆香,爆香之後閂火將醬汁落鑊直至完全推開之後再開火,煮滾後加埋羊肉兜勻,加水冚過羊肉面,再滾後轉細火炆到羊腩腍身,加冰糖調味。
  4. 加枝竹同生菜炆多10-15分鐘就完成。跟爐連煲上的話,可以邊食邊落枝竹同生菜。

 

P.S.
我喺廚房同羊仔玩遊戲幾耐,hime就喺廚房門口等咁耐。
呢啲時候總覺得佢好乖囡。

留言

