星野天然酵母(附生種做法)

星期一俾我發現到一直想買同用嘅星野天然酵母。
好冷靜嘅我當時選擇咗唔買住,返屋企上網搵吓資料先。
因為我記憶中係有部機去養種嘅。

睇完日本個官方網知道其實唔洗用部機都可以做到,於是星期三出去同朋友飲茶前去買咗先。


生種材料及用具:

  1. 星野酵母(50g)
  2. 溫水(30℃, 100g)
  3. 乾淨嘅樽


將酵母同水倒入樽度攪勻,會變成好似呢幅圖咁嘅樣。
之後就要等佢發酵。

發酵參考時間(約)

20℃  48小時
25℃  35小時
27℃  30小時
30℃  24小時


發酵完成的話會變成液體狀,啲氣泡會好細粒,仲會聞到好香嘅啤酒味。
發酵完成咗就要擺入雪櫃保存,盡快用完佢。
最好喺7日內,最長都唔好超過14日,因為時間耐咗會影響佢嘅發酵能力。

今日我會試整我第一個嘅星野麵包,希望成功啦!


8 thoughts on “星野天然酵母(附生種做法)

    1. 星野酵母嘅份量係麵粉嘅8%(如200g高筋粉就用16g星野酵母液)但要注意!!因為酵母液屬於水份,所以本身食譜份量內嘅水份都要減少返。

留言

