忌廉芝士泡芙(附食譜)


2014.01.17 シュークリーム

見返去媽咪屋企度打邊爐,即刻開工整返轉choux crème。
爹哋媽咪佢哋鍾意食又未食過我整嘅,整完可以分晒佢,留返2個喺屋企男友食就可以。
咁男友就唔洗自己食晒,而我又可以繼續齋整唔食啦。


今次除咗整pastry cream之外,仲整咗cheese whipped cream。
兩種唔到嘅filling對比過之後,我哋一致認為芝士味係最好味嘅。
加咗cream cheese去打,唔洗用到森永whip-cream都可以打到好挺嘅cream,好開心。

最近好多乳製品我都轉用晒Elle&Vire。
E&V嘅cream cheese我覺得有陣咸香味,我好鍾意。
牛油我又覺得佢焗出嚟嘅包香牛油味啲。
今次嘅whipping cream係上次整tiramisu時未用晒嘅E&V,cream cheese都係E&V。
雖然仲未食得出whipping cream同之前用開嘅有咩分別,但用晒同一個brand唔知點解覺得會開心啲。


之前曾經有留言話想要choux crème嘅食譜,所以今次post埋。
post埋個cream cheese餡,我好鍾意呢個配搭。

泡芙(10個)

  • 無鹽牛油 40g
  • 水 85g
  • 低筋粉 50g
  • 雞蛋 2個
  1. 低筋粉過篩,雞蛋打勻(避免打起泡)。預熱焗爐200℃,準備唧圓咀、唧袋。
  2. 用煲將牛油同水用大火加熱,牛油融同滾起之後閂火。
  3. 一次過加所有低筋粉落煲,用木鏟盡快攪至無粉粒。再開最細火微微加熱麵團,大概20秒左右。(加熱過度會煮熟雞蛋)
  4. 加入1/3蛋,攪勻之後將淨低嘅逐少加入並攪勻,加蛋多少因情況而加減。當用木鏟拎起麵團時,約3秒後麵團跌返落煲時,木鏟上嘅麵團呈▼狀就為之可以。
  5. 將麵團放入唧袋,唧成10份,濕手指輕輕將麵團嘅頂整平。
  6. 噴水上麵團後入爐,190℃焗20分鐘,再轉用180℃焗15分鐘,期間唔好開焗爐門,焗好之後亦唔好即刻出爐,等多5-10分鐘先好出爐。
  7. 完成之後灑上糖粉同唧喜歡嘅cream。

忌廉芝士餡

  • 忌廉芝士 50g
  • 砂糖 20g
  • 淡忌廉 125ml
35 thoughts on “忌廉芝士泡芙(附食譜)

    1. 泡芙如果想保持乾身的話,最多保存到第二日。
      因為香港潮濕,好快會變腍身,會無咁好食。
      至於忌廉芝士餡存放於雪櫃可以放5日左右。

  1. 我用Philadelphia cream cheese 同president whipping cream 其實係驚會唔會變咗所以酸酸地

    1. 我無影製作圖呀,我木鏟或者膠刮攪拌就可以。
      脹唔起有機會係水份太多,蛋可能多咗。加咗1/3蛋之後要逐少加,試到麵團拎起三秒後先跌落嚟個杰度先啱,同時木鏟上面團要係倒三角形。

  2. 今日去二記想買 e&v 嘅 cream cheese, 可惜最少的只有1kg,冇細 size,1kg 又怕限期前用唔哂…
    最後只買左佢嘅牛油試試

    1. 係呀,最低消費1kg。我分細份擺冰箱雪架,要先拎出嚟解凍。
      啱啱我先拎咗份出嚟,聽日打cream用。

      1. 哦,明白… 如果放冰箱都可以的話,咁我都可以買黎試下… 唔該哂!

  3. 我都好鐘意用E&V的牛油, 好滑好有牛油味(廢話), 但做出黎的 曲奇muffin比其他牌子真係香好多!

留言

