5歳の誕生日

img_6739
2017.02.20 5歳

自從上年第一次整咗生日蛋糕俾hime之後,呢個囡越嚟越鍾意食蛋糕。
平時一發現我哋買咗蛋糕返嚟的話就不停追住:「我食得架!」「我都要食!」
曾經試過只係買咗朱古力味,無買佢食得嘅芝士蛋糕同whipping cream,佢唔開心咗一晚。(笑)
嗰次之後,買親蛋糕返屋企都要揀件hime可以食得嘅。

img_6740
上年整嗰個係士多啤梨忌廉蛋糕,雖然hime鍾意好食cream,但始終油佢食得唔多。
見佢平時咁鍾意食芝士蛋糕,今年就整咗個New York Cheese Cake俾佢做生日蛋糕!

img_6742
已經唔記得咗幾多年無整過cheese cake。
決定咗整cheese cake之後諗住摷返個模出嚟啦,先發現原來我係無18cm又無可以甩底嘅蛋糕模。
好在嗰排不停要出街,又早發現,所以可以趁去街時買返個。

蛋糕提早上一日焗起。
出爐後脫模嗰陣,牛油紙上面痴住少少芝士,hime已經嘈住要搶先試味啦。

img_6741上年同hime影相時旦那さん喺屋企,可以幫我引吓hime嘅注意,影相易好多。
今年旦那さん要返工,加上芝士蛋糕對佢嚟講實在太過吸引,我都未影到時呢個囡已經自己開始食先。

試完味、見我又影完相,呢個囡一心以為有得食啦。
點知我收返埋個蛋糕話要等埋パパ收工返嚟先一齊切蛋糕食。
呢個囡好似好失望咁,每次我開雪櫃佢都睇吓我係咪拎蛋糕。

img_6747
等咗一日,終於等到パパ收工,可以一家人一齊吹蠟燭、食生日蛋糕啦!
點知個蛋糕再次出場,ママ又話要影幾張點咗生日蠟燭嘅相先可以食,hime:「⋯⋯」。(笑)

New York Cheese Cake入面有雞蛋又有檸檬,呢兩樣食物平時hime見到係走都走唔切。
但竟然撈埋芝士一齊焗呢個囡食得津津有味。
每次拎件蛋糕,呢個囡都會提出佢都要食。
明明連我都覺得今次檸檬汁落得重手咗,但呢個囡好似完全唔覺得有問題咁。
每件蛋糕都食到2-3啖,食到嘴舐舐,不之幾開心。

*相中無花果係絕對唔可以俾貓食!而且部份貓對奶類製品可能會出現腸胃過敏,各主人請自行判斷家中貓貓是否可食用貓糧以外的食物。

 

2 thoughts on “5歳の誕生日

    1. 多謝
      貓係可以食芝士,但亦都有貓對乳製品敏感,所以唔係全部貓都食得。
      其中一張相佢已經食緊啦!

留言

